SpamWorld!
+21
Zimphir_Wunturn
nuntaij
Eternal Darkness
Symphony tha therror
PonzanpoCharpe
Photographic2000
Fantasygirl
Mr.Mazzl
Return
rik
Yellowstone
banana-dance
Chicken
Saschaaa=)
tina10pokemon
fimse
KamarTomm
Legend
Freezy
Grummy
Abbreviation.
25 plaatsers
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: SpamWorld!
nou en ik hoeft ook geen serren balk
Freezy- Grunter
- Aantal berichten : 40
Punten : 48
Registratiedatum : 03-08-10
ik heb tyranitar daarvoor
een pmetje gestuurt kijken
wat ze zal zeggen
een pmetje gestuurt kijken
wat ze zal zeggen
fimse- Grunter
- Aantal berichten : 18
Punten : 22
Registratiedatum : 12-08-10
Klopt Fimse, die krijgen jullie later ook net als de moderators, elk lid krijg zo'n balk na 100 berichten, moderators enzo krijgen het pas erna.
wow dan word het tijd om het te posten en misschien klink ik moderator achtig maar het zou toch ook in de feedbaeck kunnen (sorry tyrani als ik moderatorwannabe doe)
tina10pokemon- Grunter
- Aantal berichten : 9
Punten : 17
Registratiedatum : 15-08-10
ik vind de naam feedback raar , vragen / opmerkingen zou veel beter passen naar mijn mening .
Saschaaa=)- Grunter
- Chinese dierenriem :
Aantal berichten : 13
Punten : 15
Registratiedatum : 16-08-10
Leeftijd : 28
Vandaag veel leden bij gekomen, wie is uitgenodigd door Horica's Club Invite? Ik niet, Fimse heeft mij dit kunnen redden. Ik vind alle bezoekers erg fijn! E-Mail heeft vast een goede kern in zich, maar is niet echt helemaal perfect. Ik vind het knap dat Horica en Tyranitar niet te streng zijn, ik houd echter niet van zulke strenge forums.
Chicken- Grunter
Punten : 20
Registratiedatum : 17-08-10
Bedankt Chicken, wij houden natuurlijk weer van slimme leden.Chicken schreef:Vandaag veel leden bij gekomen, wie is uitgenodigd door Horica's Club Invite? Ik niet, Fimse heeft mij dit kunnen redden. Ik vind alle bezoekers erg fijn! E-Mail heeft vast een goede kern in zich, maar is niet echt helemaal perfect. Ik vind het knap dat Horica en Tyranitar niet te streng zijn, ik houd echter niet van zulke strenge forums.
JaChicken schreef:Vandaag veel leden bij gekomen, wie is uitgenodigd door Horica's Club Invite? Ik niet, Fimse heeft mij dit kunnen redden. Ik vind alle bezoekers erg fijn! E-Mail heeft vast een goede kern in zich, maar is niet echt helemaal perfect. Ik vind het knap dat Horica en Tyranitar niet te streng zijn, ik houd echter niet van zulke strenge forums.
fimse- Grunter
Vind je zelf Ja een nuttige woord? Ook al is dit een spamtopic ;pfimse schreef:JaChicken schreef:Vandaag veel leden bij gekomen, wie is uitgenodigd door Horica's Club Invite? Ik niet, Fimse heeft mij dit kunnen redden. Ik vind alle bezoekers erg fijn! E-Mail heeft vast een goede kern in zich, maar is niet echt helemaal perfect. Ik vind het knap dat Horica en Tyranitar niet te streng zijn, ik houd echter niet van zulke strenge forums.
ja jij bent goed ik heb jou ene topica gezien echt coal
fimse- Grunter
Gefeliciteerd alvast dan hé.
Chicken- Grunter
Punten : 20
Registratiedatum : 17-08-10
lol ik wou geen reclame maken =p ookal.... heb ik het een beetje gedaan xDYellowstone schreef:Shinyzangoose: waarom vertelde je me niet eerder over dit forum.
hoi ik ben mod IK BAN JE
rik- Grunter
- Chinese dierenriem :
Aantal berichten : 29
Punten : 33
Registratiedatum : 16-08-10
Leeftijd : 24
ik heb me klasgenoten op msn gevraagt sommige hadden geenz in de andere waren druk alleen eentje wilt maar ik ben bang dat ze moderator gaat worden want ze is erg goed. ze zit op 4 forums en is er van 2 moderator!! ze gaat nu komen of straks.
Return- Grunter
- Aantal berichten : 11
Punten : 15
Registratiedatum : 01-09-10
Zo kan je weten hoeveel punten je hebt en komt er later een Puntjes spel, door een strijd wie het meest bijv. in die ene topic post. Je kan ook aan die ene komende Toernooi meedoen. Dan krijg je kans op erelid.
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Permissies van dit forum: