FAKEMONKING ERBIJ!
+3
rik
Grummy
Abbreviation.
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
FAKEMONKING ERBIJ!
Congrats Legend! Hierbij een officele uitnodiging om lid van de crew te worden. Iedereen respect voor FakemonKings, (ook voor queens xD) Want zei mogen wel modderen (maar krijgen helaas geen rechten )
Van harte legend! Hopelijk zal je het goed doen met tut.
EDIT: FAKEMON TOURNAMENTEN/WEDDENSCHAPPEN WORDEN ALLEMAAL GEVRAAGD AAN DE FAKEMONKING! DIE IS DE BAAS OVER FAKEMON/DESIGN/TUTORIAL DINGEN! GELIEVE NIET AAN ANDERE CREW VRAGEN. dankuwel
Van harte legend! Hopelijk zal je het goed doen met tut.
EDIT: FAKEMON TOURNAMENTEN/WEDDENSCHAPPEN WORDEN ALLEMAAL GEVRAAGD AAN DE FAKEMONKING! DIE IS DE BAAS OVER FAKEMON/DESIGN/TUTORIAL DINGEN! GELIEVE NIET AAN ANDERE CREW VRAGEN. dankuwel
Re: FAKEMONKING ERBIJ!
Van harte,hopelijk leuke evenementen
Grummy- Moderator
- Chinese dierenriem :
Aantal berichten : 65
Punten : 85
Registratiedatum : 03-08-10
Leeftijd : 27
ik zie legend niet vaak meer online komen maarja welkom
T: Rik, ik snap je niet, niet ieder persoon hoeft elke dag online te komen, jij doet het trouwens ook niet Gefeliciteerd ipv Welkom. Misschien zie jij hem niet vaak online komen omdat je zelf niet zo vaak online komt.
T: Rik, ik snap je niet, niet ieder persoon hoeft elke dag online te komen, jij doet het trouwens ook niet Gefeliciteerd ipv Welkom. Misschien zie jij hem niet vaak online komen omdat je zelf niet zo vaak online komt.
rik- Grunter
- Chinese dierenriem :
Aantal berichten : 29
Punten : 33
Registratiedatum : 16-08-10
Leeftijd : 24
gefeliciteerd met je taak ook al was ik er niet bij het zou me fijn lijken om ook 1x moderator te zijn jij bent zelf goed in die fakemon dingen dus eigenlijk best leuk
wow geweldig! een king nog wel! gefeliciteerd
22x- Kaitlin
- Aantal berichten : 58
Punten : 67
Registratiedatum : 17-09-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: